Posted in: Kardiblogi

Avapauk eurohooajale 2020 sai antud Adrias

Ja nii see uus kardihooaeg taas käima lükati!

Okei, seda Itaalias ja WSK sarjas aga eks paljud meist hoiavad ka muu maailma tegemistel silma peal, eriti hooaja alguses. Ning pealegi oli seal võistlustules mitu eestlast.

Reedese päeva esimene pool oli veel trennide päralt ja hea meel oli näha, et DHR Estoniat esindavad Mark Dubnitski ja Andri Tsikin olid kenasti tempos. Sama kehtis ka Ward Racingu eest võistleva Markus Kajaku kohta, kes väga tugevas seltskonnas igati kiire oli.

Poolest päevast said aga trennid otsa ja oli aeg päriselt ka kihutama hakata, seda siis kvalifikatsiooni näol. CIK-Fia Mini klassis oli osalejaid nagu ikka, palju. Seetõttu kolme gruppi jagatud piloodid said tunda muutuvaid rajaolusid ning ajad kõikusid gruppide lõikes üpris palju. Andri Tsikin sai omas grupis 19. koha ja Mark Dubnitski oli oma grupis 12. kohal. Kvalifikatsiooni üldtabelis tähendas see Andrile 55. kohta ja Markile 36. kohta.

OKJ-klassis võttis kvalivõidu Brando Badoer ja OK´s ilma suurem üllatuseta Kart Republicu esisõitja Andrea Kimi Antonelli, kes siiski tervislikel põhjustel finaalpäeval enam osaleda ei saanudki.

Vägagi korraliku kvali tegi taas Kajak – kohaks kõrge üheksas! Kvali ebaõnnestus tehnilistel põhjustel totaalselt aga britil Harry Thompsonil, kelle saagiks jäi eelviimane koht. Mainin selle fakti ära üksnes seetõttu, et tegemist on ühe mu lemmiksõitjaga ja see, mis ta eelsõitudes tegema hakkas… noh, väärib lihtsalt märkimist.

Järgmised poolteist päeva aga tegeleti siis juba mees-mehe vastu kihutamisega ehk eelsõitudega, mida Mini ja OKJ klassi piloodid said teha neli korda ja OK sõitjad kolm.

Ülikogenud Markile maksis hea stardikoha finaalidesse esimese eelsõidu 28. koht (purunenud kett) aga edasi läksid eelsõidutulemused aina paremaks- 7, 6 ja 4. Üldtabeli kohapunktid liidetuna andis positsiooniks 20.

Andri Tsikinile oli see eelsõitude kadalipp natuke keerulisem, kohad vastavalt- 14, 10, 25 ja 18. Kokku 67 silma ja kohaks 40.

OKJ tegi eelsõitudes puhta töö KR Motorsport, teenides finaalidesse kolm esimest kohta.

Meid väga huvitavas OK klassis sai Markus eelsõitudes kohad 12, 11 ja 5 ning kokku andis see pingereas 14.koha. Juba varasemalt mainitud Harry Thompson sõitis kolmes eelsõidus end viimaselt kohalt järjest kohtadele 7, 3 ja 3 ja tõestas taas enda kuulumist absoluutsesse maailma tippu.

Oma eelfinaalis sõitis Dubnitski kohale kaheksa ja kindlustas sellega pääsu A-finaali. Andri pidi mõned kohad loovutama ja koht seekord B-finaalis.

OK´s andis Kajak paar kohta ära aga kindel A-finaali koht oli olemas! Hea töö! Loomulikult Markus ise päris rahul ei olnud ja eks eelmise aasta MM´l saatnud edu andis lootusi ehk enamakski.

Mini klassi B-finaalis tegi hea sõidu taas Andri Tsikin, tõustes 8 kohta ja lõpetades sõidu seitsmendana. Mark startis finaali 8 reast (15 positsioon). Paari esimese ringiga tehniliste probleemide tõttu sõitjate rivi lõppu langemine lootusi väga kõrgeks kohaks ei andnud aga 34 sõitja seas tubli tõusu teinud valitsev Eesti meister klassis Mini lõpetas finaali 19 kohaga.

OK finaalis tegi Markus Kajak taas head tööd ja stardikoht 17 sai vahetatud finishiks 12 koha vastu! Tean, et poiss ise soovis enamatki aga OK tase on väga tugev ja ühtlane ning kohad esikümne piirimail on siiski kõva sõna!

Esikolmik OK´s oli peale trahvide väljajagamist Taylor Barnard, Kirill Smal ja minu lemmik Harry Thompson.

OKJ esikolmik aga vastavalt Spina, Stenshorne ja Ho- kõik Kart Republicu sõitjad.

Edasi jätkub WSK sari 31.jaanuaril SuperMaster seeriaga ning jätkuvalt sõidetakse Adria kardirajal.